Daugavpils pedagogi un uzņēmēji iepazina jaunu pieeju uzņēmējdarbībai

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Šodien, 30.oktobrī, Daugavpils Vispārējās un profesionālās izglītības pārvaldē un Dizaina un mākslas vidusskolā „Saules skola” paralēli notiek semināri jaunatnes darbiniekiem un potenciālajiem uzņēmējiem, kuri, pateicoties pieredzējušiem speciālistiem, 4 stundu laikā iepazīsies ar jaunu pieeju uzņēmējdarbības uzsākšanai.

Pasākumu rīkotāja Edīte Ķemere pastāstīja portālam Gorod.lv, ka šāda veida semināri Daugavpilī un citās Latvijas pilsētās tiek rīkoti ar SIA „KBLC” un Latvijas Investīviju un attīstības aģentūras (LIAA) atbalstu. Semināru mērķis ir stiprināt pamata un vidējās izglītības iestāžu pedagogu un jaunatnes darbinieku kapacitāti, uzlabojot to kompetenci darbā ar potenciālajiem uzņēmējdarbības uzsācējiem un sabiedrības pārstāvjiem, kas vēlas iesaistīties uzņēmējdarbībā.

„Ar semināru palīdzību vēlamies pierādīt, ka uzņēmējdarbības uzsākšana nav nemaz tik sarežģīta un ir ļoti interesanta. Protams, katrai auditorijai – pedagogiem un jauniešiem – tiek izmantotas dažādas pieejas. Pedagogiem stāstam, kā efektīvāk informēt jauniešus, savukārt, jauniešiem vēlamies palīdzēt ne tikai sameklēt nepieciešamo informāciju, bet arī gūt pieredzi, iesaistoties brīvprātīgo kustībā, ņemot vērā pieredzējušo uzņēmēju pieredzi u.c.”, pastāstīja Edīte Ķemere.

Semināru pasniedzēji ir tiešām kompetenti speciālisti, kuri zināšanas un pieredzi guva ne tikai Eiropas, bet arī Āzijas valstīs.

„Semināros izmantoju Japānā apgūto metodiku, stāstu, ka ir svarīgi piedāvāt inovatīvas idejas, to realizēšanai nepieciešamais ir mums apkārt. Dažreiz kaut ko interesantu var radīt no jau esošās lietas, izveidojot savu produktu”, pastāstīja pasniedzēja Iveta Reinholde.

Jāatzīmē, ka Latvijā šādi semināri tiek rīkoti no šā gada augusta, tiek plānots, ka gada laikā tiks apmācīti vairāk nekā 450 jaunieši – potenciālie uzņēmēji un 450 jaunatnes darbinieki. Šodien Daugavpilī notiekošos seminārus apmeklēja vairāk nekā 25 jaunieši un aptuveni 20 pedagogi.



Написать комментарий