Sievietēm viedtālruņi izrādījās svarīgāki nekā sekss

foto: wmusers.ru
foto: wmusers.ru

Gandrīz sieviešu puse dos priekšroku mēnesim bez seksa nekā šķirties uz to pašu termiņu ar savu viedtālruni, noskaidroja zinātnieki jaunā pētījuma laikā. 

48% aptaujāto sieviešu paziņoja, ka viņu iPhone vai Android ierīces ir svarīgākas nekā tuvība ar citu cilvēku. Pētījums tāpat parādīja, ka katra no 20 sievietēm ir tik piesaistīta savam viedtālrunim, ka ņem to līdzi gultā un piespiež pie sava ķermeņa.

Respondenti, kuri piedalījās aptaujā, pat paziņoja par ūdensnecaurlaidīga korpusa pirkšanu, lai būtu iespēja nešķirties no telefona pat dušā, raksta Mail Online.

Pētījums rāda, cik stipri viedtālruņi ietekmē mūsu dzīvi, un to, ka cilvēkiem arvien grūtāk no tiem šķirties.

Aptaujas gaitā tika aptaujātas 3583 sievietes, kuras ir vecākas par 30 gadiem. Dalībniecēm uzdeva jautājumus par viņu ieradumiem, tai skaitā par mobilajiem telefoniem. Rezultāti parādīja, ka 76% sieviešu skatās uz savu telefonu katru stundu, bet puse pārbauda savus telefonus ik pēc 15 minūtēm. Apmēram 69% aptaujāto ņem telefonus līdzi uz savām guļamistabām, bet 39% tos pārbauda, kad atrodas vannas istabā. Respondentu vidū bija sievietes, kuras teica, ka pastāvīgi atrodas online, jo ir „zaudējušas ticību cilvēcei”. Vēl viena sieviete pateica, ka viņas dzīve kļuva robotizētāka pēc tam, kad viņa visu laiku sāka pārbaudīt elektronisko pastu un sociālos mēdijus. 

Neskatoties uz visiem pretējā pierādījumiem, pētījums pierādīja, ka 27% respondentu ir atkarīgi no viedtālruņiem. Atbildot uz jautājumu, vai viņas atgriezīsies mājās, zinot, ka tur nav interneta, 71% atbildēja „nē”. Viens no šādas atkarības iemesliem var būt tas, ka viedtālruņu lietotāji tos tik bieži pārbauda, ka cieš no „atsaukšanas sindroma”, ja viņiem nav iespēju apmeklēt savu profilu sociālajos tīklos.

Iepriekšējais pētījums parādīja, ka tie, kuri ir izslēguši savus mobilos telefonus un citas elektroniskās ierīces, cieš līdzīgi kā narkomāni, kuri ir palikuši bez narkotiku dozas. Pēdējais pētījums tika veikts pēc interneta izdevuma Huffington Post un interneta žurnāla Real Simple pasūtījuma. 


Написать комментарий