Neparastā veidā pārbaudīta Daugavpils novada viesu namu pakalpojumu kvalitāte

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Tūrisma, atpūtas un kultūras aģentūras „TAKA” rīkotā semināra gaitā Daugavpils novada Tūrisma informācijas centra (TIC) vadītāja Lolita Kozlovska paziņoja, ka sakarā ar to, ka TIC klienti bieži vien interesējas, kāpēc Daugavpils novada viesu namu vai citu tūristu mītņu atbildīgās personas neatbild uz tūristu rakstveida pieprasījumiem, sadarbībā ar Daugavpils augstskolu studentiem tika veikts pētījums „Slepenais viesis”.

„Nolēmām no jauna neizgudrot riteni un sniegto pakalpojumu kvalitāti novērtējām, izmantojot metodi, kuru bieži vien izmanto dažādu uzņēmumu vadītāji. Mūsu studenti no dažādām e-pasta adresēm latviešu, krievu un angļu valodās nosūtīja viesu namiem un citām tūristu mītnēm elektroniskās vēstules, kurās uzdeva vienkāršus jautājumus par iespēju izmantot viesu nama pakalpojumus, par brīvām vietām, pakalpojumu maksu”, pastāstīja L.Kozlovska.

Pēc TIC vadītājas vārdiem, likumā neesot norādīts laiks, kurā tūrisma jomas darbiniekiem jāatbild uz klientu pieprasījumiem, taču apstiprinājuma nosūtīšana par vēstules saņemšanu un to, ka atbilde tiks sagatavota liecina par attieksmi pret klientiem, tas esot uzņēmuma prestiža jautājums.

Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka uz „virtuālo klientu” jautājumiem latviešu un krievu valodā (tie tika izsūtīti vakarā) operatīvi – pēc 13 minūtēm – atbildēja tikai viena tūristu mītne. Trīs pētījuma objekti sniedza atbildi no paša rīta, 3 atbildēja pēcpusdienā, viens no tiem norādīja, ka labāk būtu piezvanīt, nevis rakstīt e-pastu. 4 tūristu mītnes atbildēja tikai pēc diennakts, viena – pēc divām dienām, viena – pēc trim, viena – pēc 6 dienām. 2 tūristu mītnes uz jautājumiem latviešu valodā atbildēja krievu valodā, 3 tūristu mītnes neatbildēja uz vēstulēm.

Interesanti, ka uz jautājumiem angļu valodā (e-pasts tika nosūtīts vakarā) uzreiz – pēc 11minūtēm – atbildēja viena tūristu mītne, trīs atbildēja no paša rīta, viena no tām atbildēja latviešu valodā, viena – krievu valodā. 3 tūristu mītnes atbildēja pēcpusdienā, 4 – tikai pēc diennakts, 1 – pēc divām dienām, 1 – pēc trīs dienām, 1 – pēc sešām dienām. 3 tūristu mītnes neatbildēja vispār.

Pēc L.Kozlovskas vārdiem, minētā informācija neesot kritika, bet gan viela pārdomām


Написать комментарий