'Swedbank' sistēmas problēmas izraisa satraukumu klientos; kļūmes tuvākajā laikā sola novērst

foto delfi.lv
foto delfi.lv

AS "Swedbank" sistēmas tehniskas problēmas otrdienas rītā izraisīja satraukumu vairākiem bankas klientiem, kuru kontos līdzekļi bija rezervēti dubultā vai arī nebija pieejami, pārliecinājās portāls "Delfi".

"Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska apliecināja, ka bankas sistēmā konstatēta kļūme, kuras rezultātā vairākām bankas kartēm, ar kurām izdarīti pirkumi citu banku terminālos, aizkavējas naudas noņemšana, bet rezervētā nauda var rādīties dubultā.

Speciālisti jau strādājot pie problēmu novēršanas un tuvākajā laikā viss tikšot salabots. Banka atvainojas par klientiem sagādātajām neērtībām.

Iedzīvotāji portālu "Delfi" informēja, ka daudziem bankas klientiem otrdienas rītā ir dubultā rezervēta nauda. Kāds bankas klients bija palicis vispār bez naudas, jo "konts bija mīnusos "norezervēts"", bet kāds cits klients konstatējis, ka no konta "pazuduši" ap 100 latiem.

Iedzīvotāju sūdzības par savu kontu dubultrezervācijām novērojamas arī sociālajos tīklos.


Написать комментарий