Par 66% pieaug Facebook ienākumu apmērs; Portāls lemj vairāk nepalielināt reklāmas apjomu

foto: theguardian.com
foto: theguardian.com

Reklāmu izvietošana Facebook mobilajā variantā ļāvusi uzņēmuma 2013.gada trešajā ceturksnī palielielināt ienākumus par 66%. 

Tikmēr uzņēmuma vadības lēmums nākotnē nepalielināt reklāmas apjomu saniknojis akcionārus.

Tā rezultātā akciju vērtība lielākajam tiešsaistes sociālajam tīklam šonedēļ piedzīvojusi kritumu par 15% un ir nostabilizējusies ap 49,16 ASV dolāriem (25,17 latiem).

Jāatzīmē, ka jūlijā Facebook pavēstīja, ka sociālā portāla lietotājiem jaunumu plūsmā tiks rādīta viena reklāma ik pēc 20 jaunumu ierakstiem, ko būs ievietojuši lietotāju draugi.  30.oktobrī uzņēmuma finanšu daļas vadītājs paziņojis, ka pašreizējais reklāmu īpatsvars jaunumu plūsmā netiks būtiski palielināts.

Kā vērtē Reuters, uzņēmumam ir jāatrod līdzsvars starp reklāmu izvietošanu un iespēju ar tām nokaitināt lietotājus, kuri var pārtraukt izmantot Facebook un pievērsties citiem sociāliem tīkliem.

Facebook jaunumu plūsmas reklāmas – jeb apmaksātu tirgvedības paziņojumu iekļaušana tieši lietotāja saņemto jaunumu virknē – ir bijusi uzņēmuma ieņēmumu atslēga šā gada vasaras un rudens mēnešos.


Написать комментарий