'Opel' prezentē jauno 'Vivaro' un 'Movano' komerctransportu

Publicitātes foto
Publicitātes foto

Kompānija "Opel" pašlaik notiekošajā Birmingemas komerctransporta izstādē prezentējusi jaunās paaudzes "Vivaro" un "Movano" modeli.

Jaunais "Opel Vivaro" ir kļuvis praktiskāks – dažādie varianti tagad ir garāki, palielinot automobiļa kravas kapacitāti, un interjers ir vēl plašāks. Salonā pieejama modernā "IntelliLink" informācijas un izklaides sistēma ar lietotājam ērtu navigāciju. Jaunais modelis ir arī īpaši ekonomisks. Pilnīgi jaunie dīzeļdegvielas turbodzinēji nodrošina samazinātu degvielas patēriņu un CO2 emisiju daudzumu – 5,7 l/100 km un 149 g/km, pēc ražotāja vārdiem, ir labākie rādītāji savā klasē.

Savukārt jaunais "Movano" modelis tagad ir aprīkots ar moderno dīzeļdegvielas "BiTurbo" tehnoloģiju, kas ļauj ne vien ievērojami samazināt degvielas patēriņu un emisiju daudzumu, bet arī kopējos ekspluatācijas izdevumus.

Tāpat kā "Vivaro" modeļa, arī "Movano" drošības līmenis ir uzlabots. Standartaprīkojumā iekļauta elektroniskā stabilitātes kontroles sistēma (ESC), dažādi palīglīdzekļi un t.s. aklās zonas spogulis, kas, ievietots pasažiera puses saulessargā, nodrošina vispusīgāku pārskatāmību.

Jaunais "Movano" dzinēju spektrs tagad ietver piecus dīzeļdegvielas turbodzinējus, kuru starpā ir arī divi pilnīgi jauni 2,3 litru "BiTurbo" agregāti, kas vienā no versijām attīsta 136 ZS jaudu un 340 Nm griezes momentu, nodrošinot par 8% mazāku CO2 izmešu daudzumu, sasniedzot 180 g/km atzīmi, pateicoties "Start&Stop" tehnoloģijai.

Savukārt jaudīgākā "BiTurbo" versija ir ar 163 ZS un 360 Nm – par 13 ZS un 10 Nm vairāk jaudas nekā jebkad iepriekš kādam no "Movano" modeļiem. Pateicoties arī standartaprīkojumā iekļautajai "Start&Stop" sistēmai, dzinējs nodrošina 39 g uz 100 km CO2 emisiju samazinājumu, turklāt par 1,5 l uz 100 km uzlabots arī degvielas patēriņš. Vērtības, kas atstāj pozitīvu iespaidu gan uz īpašnieku makiem, gan uz apkārtējo vidi.

Bāzes varianta "Movano" modelis ir aprīkots ar 2,3 litru dīzeļdegvielas turbodzinēju, kas nodrošina 110 ZS (palielinājums par 10 ZS salīdzīnājumā ar priekšteci). Tāpat kā otrs 2,3 CDTI variants ar 125 ZS, arī šis nodrošina teicamus degvielas patēriņa un emisiju rādītājus, saglabājot uzlabotu automobiļa veiktspēju. 125 ZS "Movano" modelis tagad ir kļuvis par aptuveni 3,5 sekundēm ātrāks, sestajā pārnesumā attīstot ātrumu no 80 līdz 120 km/h. Savukārt 110 ZS bāzes versija šajā disciplīnā kļuvusi par piecām sekundēm ātrāka. Savu artavu tam ir devis "saīsinātais" sestais pārnesums.

Īpaši garais (L4) "Movano" paneļu kravas automobilis, kurš līdz šim bija pieejams tikai ar dubultajiem aizmugurējiem riteņiem, tagad tiek piedāvāts ar vienu katrā pusē un dažādiem jumta augstumiem. Divi riteņi uz aizmugurējās ass nodrošina dažādas priekšrocības – kravas telpa starp aizmugurējiem riteņiem ir kļuvusi par 30 mm platāka, padarot masīvu kravu transportēšanu vēl ērtāku; automobilis kļuvis arī vieglāks un tādējādi patērē mazāk degvielas. Turklāt samazinātas arī kopējās ekspluatācijas izmaksas, jo nepieciešams mazāks riepu daudzums, ko mainīt.

"Opel Movano" ar jaunajiem dzinējiem, kā arī papildu drošības un informācijas un izklaides iezīmēm Vācijas tirgū būs pieejams 2014. gada vasaras beigās.


Темы: , , , , ,
Написать комментарий