Wall Street Journal: Draugiem.lv ir varenāks par Facebook

logo
logo

ASV finanšu laikraksts "The Wall Street Journal" (WSJ) norāda uz Latvijas sociālo komunikāciju tīklu "Draugiem.lv", kas ir ļoti rets izņēmums globālajā tīmeklī, vietējā tirgū būtiski pārspējot "Facebook" popularitāti. "Tikai dažām valstīm ir izdevies izvairīties no "Facebook" dominēšanas. Bet vienā no Eiropas mazākajām valstīm - Latvijā - vadībā vēl joprojām ir vietējais sociālais tīkls," raksta izdevums.

"Draugiem.lv" mēnesī reģistrētais miljards skatījumu, kas veido 44% no Latvijas interneta datu plūsmas, "radītu skaudību pat "Facebook"," raksta WSJ.

"Draugiem.lv" stabilo pozīciju izdevums skaidro ar dažādu jaunu produktu izstrādi, no kurām daudzas attīstījušās par atsevišķām kompānijām.

Sociālais tīkls "Draugiem.lv" sāka darboties 2004.gadā, savukārt 2011.gadā sāka darboties televīzijas portāls "Draugiem.tv". 2012.gada pavasarī visiem uzņēmumiem un projektiem tika radīts kopējs zīmols "Draugiem grupa".

2010.gadā "Draugiem grupas" uzņēmumu un projektu apgrozījumus bija 14,8 miljoni eiro (10,37 miljoni latu) un peļņa 819 829 eiro (573 880 latu), teikts grupas jaunajā mājaslapā. Savukārt SIA "Draugiem" gada pārskatā ziņots, ka uzņēmuma apgrozījums 2010.gadā bija 4,25 miljoni latu un pēcnodokļu peļņa - 389 105 lati.

SIA "Draugiem" pieder Agrim Tamanim (89,17%), Mārtiņam Pikšenam (5%), Laurim Libertam (4,72%) un Maltā reģistrētai kompānijai "Shiny Happy People Limited" (1,11%).
 


Написать комментарий