“Facebook” plāno nākt klajā ar vairākiem jaunumiem

foto: play.google.com
foto: play.google.com

Populārais sociālais tīkls Facebook ceturtdien, 7.martā, rīko preses konferenci, kurā paziņos par vairākām svarīgām izmaiņām.

Tehnoloģiju pasaules vērotāji lēš, ka Facebook plāno piedāvāt iespēju šķirot ziņojumu plūsmu pēc satura.

Tāpat sociālais tīkls gatavojoties atvēlēt vairāk vietas fotoattēliem un reklāmām, ziņo portāls BNN.lv.

Eksperti sagaida, ka vissvarīgākā vieta ziņojumu plūsmā tiks atvēlēta ar mūziku saistīto ziņojumu, kā arī Facebook un Instagram publicēto fotogrāfiju aplūkošanai. Iespējams, turpmāk bildes būs iespējams aplūkot pa visu monitora ekrānu.

Tāpat daudz lielāks uzsvars tikšot likts arī uz reklāmām, kas turpmāk sociālajā tīklā aizņems vairāk vietas.

Tiek lēsts, ka sākotnēji izmaiņas skars tikai tradicionālo Facebook versiju datoros, taču vēlāk jaunumi tiks ieviesti arī mobilajā versijā.
Kā zināms, Facebook pēdējā laikā jau vairākkārt nācis klajā ar dažādiem jauninājumiem savā portālā, tai skaitā laika joslu Timeline un nesen iepazīstināto meklēšanas rīku Graph Search.

Jau vēstīts, ka šī gada janvāra vidū Facebook prezentēja grafiskās meklēšanas rīku Graph Search, kam pamatīgi jāatvieglo lietotāju pūliņus rast atbildi uz saviem jautājumiem.

Jaunais meklētājs ļauj frāzes ievadīt brīvā formā, turklāt rezultātus iespējams atlasīt pēc konkrētiem kritērijiem, piemēram, «cilvēki, kuriem patīk Star Wars un Harijs Poters» vai «cilvēki bez otrās pusītes Sanfrancisko». Tāpat Graph Search ir noderīgs darba devējiem, kas savus potenciālos padotos varēs meklēt, ievadot precīzas norādes.

Tikmēr eksperti atzīmē, ka šādi Facebook piesaka sevi kā spēcīgu konkurentu sociālajam tīklam LinkedIn, kur pulcējas profesionāļi, kas meklē darbu vai darbiniekus.

Jāatzīmē, ka atbildes tiks meklētas, balstoties tikai uz Facebook lietotāju publicēto saturu, tai skaitā fotoattēliem, statusa atjauninājumiem, atrašanās vietas datiem un lietām, ko tie atzīmējuši ar «like» (patikt – no angļu valodas).


Темы: , , , ,
Написать комментарий