Google, iespējams, atteiksies no sīkdatnēm reklāmu statistikas reģistrēšanā

foto: izvestia.ru
foto: izvestia.ru

Interneta milzis Google varētu ieviest būtiskas izmaiņas veidā, kā tiek reģistrēta interneta pārlūkošanas vēsture.

Jauninājums varētu radīt apvērsumu digitālās reklāmas izvietošanas nozarē, kuras kopējā vērtība ir līdzvērtīga aptuveni 60 miljardiem latu.

Uzņēmums, pie kura nonāk gandrīz trešdaļa no nozares ieņēmumiem visā pasaulē, pašlaik izstrādā anonīmu identifikatoru reklāmas tirgum jeb AdID. Tā mērķis esot aizstāt trešo pušu sīkdatnes (cookies – angļu val.), kuras šobrīd izmanto reklāmdevēji, lai reģistrētu interneta pārlūkošanas vēsturi mārketinga nolūkos.

Jaunajā iecerē paredzēts, ka AdID reģistrētie pārlūkošanas rezultāti nonāktu pie tiem reklāmdevējiem un reklāmu tīklu uzturētājiem, kuri būtu piekrituši īpašiem noteikumiem par stingrāku interneta lietotāju personas datu aizsardzību, vēsta USA Today.


Темы: , , , , ,
Написать комментарий